آ
-
آمادهسازی اعضای هیات علمی
میزان آماده سازی اعضای هیات علمی در خصوص اجرای اعتبارسنجی و تغییر در برنامههای درسی دانشگاهی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 159-173]
-
آموزش عالی
گسست آموزشی: فاصله برنامه درسی قصد شده وکسب شده در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 93-114]
-
آموزش عالی
شرایط بینالمللی شدن دانشگاهها با تمرکز بر برنامهریزی درسی بین فرهنگی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 7-44]
-
آموزش عالی
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی پایدار در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 95-134]
-
آموزش فعال
واکاوی آموزش فعال در دانشگاه: منظرها و چالشهای موجود از نظر استادان [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 37-66]
-
آموزش و یادگیری
شناسایی قابلیت ها و کارکردهای آموزشی و عمومی تلفن همراه ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 135-158]
ا
-
استادان
واکاوی آموزش فعال در دانشگاه: منظرها و چالشهای موجود از نظر استادان [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 37-66]
-
استنباط
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 167-181]
-
اعتبارسنجی
میزان آماده سازی اعضای هیات علمی در خصوص اجرای اعتبارسنجی و تغییر در برنامههای درسی دانشگاهی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 159-173]
-
اعضای هیئتعلمی
برنامه های درسی مغفول توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاه های ایران: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 183-216]
-
انسداد مطالعات برنامه درسی
به سوی موج سوم در مطالعات برنامه درسی ایران: حرکت به فراسوی نومفهوم گرایی ، در جستجوی تکثرگرایی در اقلیم های برنامه درسیی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 45-69]
-
انطباق برنامه های درسی
بررسی رابطه بین میزان انطباق برنامه های درسی اساتید با کیفیت تجارب یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 175-200]
-
ایران
تأملی بر گزینه های سیاستی توسعه برنامه های میان رشته ای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 7-35]
ب
-
برنامه درسی
نیازهای سواد رسانه ای دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 71-93]
-
برنامه درسی
شناسایی قابلیت ها و کارکردهای آموزشی و عمومی تلفن همراه ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 135-158]
-
برنامه درسی پایدار
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی پایدار در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 95-134]
-
برنامه درسی قصد شده
گسست آموزشی: فاصله برنامه درسی قصد شده وکسب شده در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 93-114]
-
برنامه درسی کسب شده
گسست آموزشی: فاصله برنامه درسی قصد شده وکسب شده در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 93-114]
-
برنامهریزی درسی بین فرهنگی
شرایط بینالمللی شدن دانشگاهها با تمرکز بر برنامهریزی درسی بین فرهنگی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 7-44]
-
برنامه میان رشته ای
تأملی بر گزینه های سیاستی توسعه برنامه های میان رشته ای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 7-35]
-
برنامههای توسعه حرفهای
برنامه های درسی مغفول توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاه های ایران: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 183-216]
-
برنامههای درسی دانشگاهی
میزان آماده سازی اعضای هیات علمی در خصوص اجرای اعتبارسنجی و تغییر در برنامههای درسی دانشگاهی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 159-173]
-
برنامههای درسی قصد شده
برنامه های درسی مغفول توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاه های ایران: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 183-216]
-
برنامههای درسی مغفول
برنامه های درسی مغفول توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاه های ایران: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 183-216]
-
بینالمللیشدن دانشگاه
الگویی برای بینالمللیشدن دانشگاهها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 67-91]
-
بینالمللی شدن در خانه
شرایط بینالمللی شدن دانشگاهها با تمرکز بر برنامهریزی درسی بین فرهنگی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 7-44]
ت
-
تغییر در برنامه درسی
میزان آماده سازی اعضای هیات علمی در خصوص اجرای اعتبارسنجی و تغییر در برنامههای درسی دانشگاهی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 159-173]
-
تفکر انتقادی
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 167-181]
-
تکثرگرایی اقلیم های برنامه درسی
به سوی موج سوم در مطالعات برنامه درسی ایران: حرکت به فراسوی نومفهوم گرایی ، در جستجوی تکثرگرایی در اقلیم های برنامه درسیی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 45-69]
-
تلفن همراه
شناسایی قابلیت ها و کارکردهای آموزشی و عمومی تلفن همراه ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 135-158]
-
توسعه پایدار
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی پایدار در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 95-134]
ج
-
جهتگیری برنامههای درسی
فراتحلیل چالشهای محیط آموزش عالی در قرن بیست و یکم بهعنوان الگوی جهتگیری برنامههای درسی [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 115-166]
چ
-
چالشهای محیطی آموزش عالی
فراتحلیل چالشهای محیط آموزش عالی در قرن بیست و یکم بهعنوان الگوی جهتگیری برنامههای درسی [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 115-166]
د
-
دانشجو
شناسایی قابلیت ها و کارکردهای آموزشی و عمومی تلفن همراه ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 135-158]
-
دانشجویان کارشناسی
نیازهای سواد رسانه ای دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 71-93]
-
دانشگاه
واکاوی آموزش فعال در دانشگاه: منظرها و چالشهای موجود از نظر استادان [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 37-66]
-
دانشگاه خوارزمی
شناسایی قابلیت ها و کارکردهای آموزشی و عمومی تلفن همراه ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 135-158]
ر
-
راهبرد
تأملی بر گزینه های سیاستی توسعه برنامه های میان رشته ای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 7-35]
س
-
سنتزپژوهی
فراتحلیل چالشهای محیط آموزش عالی در قرن بیست و یکم بهعنوان الگوی جهتگیری برنامههای درسی [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 115-166]
-
سوادرسانه ای
نیازهای سواد رسانه ای دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 71-93]
-
سیاستگذاری
تأملی بر گزینه های سیاستی توسعه برنامه های میان رشته ای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 7-35]
ش
-
شرایط امکان
شرایط بینالمللی شدن دانشگاهها با تمرکز بر برنامهریزی درسی بین فرهنگی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 7-44]
ع
-
علوم انسانی و اجتماعی
الگویی برای بینالمللیشدن دانشگاهها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 67-91]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی رابطه بین میزان انطباق برنامه های درسی اساتید با کیفیت تجارب یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 175-200]
ق
-
قرن بیستویک
فراتحلیل چالشهای محیط آموزش عالی در قرن بیست و یکم بهعنوان الگوی جهتگیری برنامههای درسی [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 115-166]
ک
-
کیفیت تجارب یادگیری
بررسی رابطه بین میزان انطباق برنامه های درسی اساتید با کیفیت تجارب یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 175-200]
گ
-
گسست آموزشی
گسست آموزشی: فاصله برنامه درسی قصد شده وکسب شده در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 93-114]
م
-
منظر ها و چالشها
واکاوی آموزش فعال در دانشگاه: منظرها و چالشهای موجود از نظر استادان [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 37-66]
-
مهاجرت رشته ای
به سوی موج سوم در مطالعات برنامه درسی ایران: حرکت به فراسوی نومفهوم گرایی ، در جستجوی تکثرگرایی در اقلیم های برنامه درسیی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 45-69]
-
مهارت خودگردانی
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 167-181]
ن
-
نوبسترسازی برنامه درسی
به سوی موج سوم در مطالعات برنامه درسی ایران: حرکت به فراسوی نومفهوم گرایی ، در جستجوی تکثرگرایی در اقلیم های برنامه درسیی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 45-69]
-
نیازهای آموزشی
نیازهای سواد رسانه ای دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 18، 1397، صفحه 71-93]
ی
-
یادگیری مشارکتی
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 9، شماره 17، 1397، صفحه 167-181]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد